مشکل افزایش ناگهانی بازدید سایت

يکشنبه 31 فروردين 1399
15:59
admin

مشکل افزایش ناگهانی بازدید سایت ، شاید برای شما هم عجیب باشد اما واقعا افزایش ناگهانی بازدید سایت مشکلی خطرناک می باشد پس این موضوع را جدی بگیرید .

علت افزایش بازدید ناگهاین سایت
عوامل زیادی موجب افزایش بازدید واقعی گوگل می گردد. مانند بهینه سازی اصولی سئو محتوا باکیفیت محصول یا خدمات خاص لینک سازی اصولی که همگی موجب افزایش بازدید مگردد.
در مقابل مواردی هستند که بصورت ناگهانی موجب افزایش غیر طبیعی سایت مگردد.

عوامل مهم افزایش بازدید سایت غیر واقعی
توجه کنید این افزایش در آمار گیر قابل مشاهده هست و منظور از این افزایش افزایش بازدید گوگل وبمستر نیست

1- حجم زیادی ورودی با ip های غیر از کشور مورد نظر
سایت شما در ایران بازدید میشود و نهایتا 20% از ip های کشور های مختلف ولی به ناگاه می بینیم حجم زیادی باید از ip های کشور های مختلف برای سایت می آید.

2- تعداد زیادی لینک به سایت شما ارجا داده میشود
در بررسی آمار گیر دیده میشود تعداد زیادی بازدید کننده توسط سایت های دیگر به سایت شما می آید.

این دو مورد مهم ترین موارد می باشد. شاید همچنان فکر می کنید این حجم برای شما خوب است اما در واقع این حجم بشدت برای شما مشکل سازی می کند.

جلوگیری از افزایش بازدید غیر واقعی سایت
در بالا دو مورد گفته شد

در موردشماره 1 در واقع میتوان گفت 90% مواقع این کار توسط رقبا یا هکر ها انجام میگردد . در این روش با استفاده از ربات های افزایش بازدی هجم بالای از بازدید به سمت شما می آید و چون این بازدید ها نا خواسته می باشد در کمتر از چند ثانیه از سایت خارج میگردند باعث بالا رفتن Bounce Rate میگردد که این بهترین حالت می باشد بدترین حالت تمام شدن منابع سایت از جمله ترافیک میباشد که موجب خارج از سرویس شدن سایت می گردد . که گاها در دراز مدت باعث حذف سایت از نتایج جستجو گوگل میگردد .

در مورد شماره 2 لینک اسپم برای شما یا توسط خود شما تحت عنوان ( بک لینک رایگان چه تاثیری بر سئو دارد ) یا توسط رقبا انجام شده که در سایت های غیر اخلاقی یا اسپم برای شما میزان زیادی لینک ساخته شده است برای جلو گیری از این روش کافی است در گوگل وبمستر این لینک ها را به عنوان مخرب معرفی کردت تا تاثیر برای سایت شما نداشته باشد اما همچنان بازدید ها برای شما مشکل سازی خواهد کرد .

نکته

این دو روش در حال حاضر برای خیلی از دارندگان سایت مشکل سازی کرده است. در صورتی که روشی برای مقابله با این روش ها دارید در ادامه برای ما کامنت کنید تا دوستان دیگر دچار مشکل نشوند .

منبع:https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA


[ بازدید : 402 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosna است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]