دوربین 360 درجه خودرو سورنتو

سه شنبه 27 اسفند 1398
22:25
admin

از دیگر امکاناتی که گروه آپشن کار ارائه می دهد دوربین 360 درجه سورنتو ، پدل شیفتر لندکروز، رادار نقطه کور اسپورتیج می باشد که در ادامه توضیحاتی در خصوص این سه مورد خدمتتان ارائه می کنیم با ما همراه باشید.


دوربین 360 درجه خودرو سورنتو

یکی از خدماتی که آپشن کار ارائه می دهد دوربین 360 درجه خودرو سورنتو می باشد.این آپشن خودرو یک دوربین چهارگانه است. این چهار دوربین در سپرهای جلو و عقب و همچنین در زیر آینه‌بغل‌های چپ و راست نصب می‌شوند. دوربین 360 درجه از یک پردازشگر برخوردار بوده که این پردازشگر تصاویری که از 4 دوربین به کار گرفته شده در خودرو دریافت می‌کند را پردازش کرده و در نهایت یک تصویر 360 درجه از اطراف خودرو از طریق صفحه‌نمایش به راننده نمایش می‌دهد. از طریق این تصویر است که راننده می‌تواند کاملاً بر محیط بیرونی مسلط باشد و بداند که در هر گوشه از خودرو وضعیت به چه صورت است. گفتنی است که امکان این که تصاویر گرفته شده از دوربین برای گوشی راننده ارسال شوند نیز وجود دارد. همچنین به سبب وجود سیستم عامل اندروید در دوربین 360 درجه خودرو شرایط برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی نیز فراهم است.دوربین 360 درجه خودرو سورنتو | دوربین 360 درجه سورنتوبا وجود دوربین 360 درجه خودرو دیگر بدون دغدغه از افتادن خط روی بدنه و به‌راحتی می‌توان حتی در جاهای تنگ نیز اقدام به پارک خودرو کرد. همچنین در صورت تصادف خودرو نیز افسر می‌تواند با تماشای تصاویر دوربین 360 درجه از کلیت ماجرای تصادف آگاه شود. بنابراین می‌توان گفت که دوربین 360 درجه خودرو یک آپشن اضافی و لوکس نیست، بلکه در واقع در زمره‌ی آپشن‌های ضروری برای خودروهای جدید و دارای نمایشگر است. پس اگر به دنبال تسلط بیش‌تر بر خودرو به هنگام رانندگی هستید و می‌خواهید رانندگی‌ای امن داشته باشید حتماً سعی کنید خودروی‌تان را به دوربین 360 درجه مجهز کنید. اگر سورنتو دارید از طریق فروشگاه آپشن‌کار می‌توانید از دوربین 360 درجه خودرو سورنتو بهره‌مند شوید.

پدل شیفتر لندکروز

پدل شیفتر در بسیاری خودروها به شکل فابریک و کارخانه‌ای نصب است. این آپشن همان دنده پشت فرمان است و لذا شما را از تعویض دنده توسط اهرمی که بر روی کنسول میانی تعبیه شده است بی‌نیاز می‌کند. چنان‌چه خودروی لندکروز شما به این آپشن مجهز نیست، جای تاسف وجود ندارد، چرا که این آپشن به صورت مجزا نیز قابل خرید و نصب است. به طور کلی آپشن پدل شیفتر به شکل اهرم و در برخی موارد به شکل دکمه در قسمت پشت فرمان نصب می‌شود و لذا راننده هنگام رانندگی به سادگی می‌تواند با اشاره انگشت دنده را عوض کند. این قابلیت جذاب علاوه بر القای حس حرفه‌ای رانندگی کردن محاسن کاربردی‌ای نیز دارد که مهم‌ترین آن‌ها حفظ تمرکز است. در واقع وقتی شما برای تعویض دنده دست را از روی فرمان بر نمی‌دارید بنابراین حواستان بیش‌تر به رانندگی و مسیر خواهد بود و در نتیجه از مشکلات احتمالی که در نتیجه حواس‌پرتی راننده رخ می‌دهد، ایمن خواهید بود. از جمله مهم‌ترین مزایای پدل شیفتر لندکروز افزایش سرعت عمل راننده است، چرا که با نصب این آپشن دیگر از دردسر تعویض دنده از روی اهرم کنسول میانی، گیر کردن و جا نرفتن آن خبری نخواهد بود. اگر خودرو خود را به این آپشن مجهز کنید در هر دور موتوری قادر به تعویض دنده خواهید بود؛ همچنین این آپشن به کاهش هزینه سوخت خودرو نیز کمک شایانی می‌کند و لذا هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. یکی دیگر از مزایای این آپشن که برای افراد تازه کار کارایی دارد، حفظ تمرکز آن‌ها بر روی فرمان است، چرا که اغلب با برداشتن دست از روی فرمان به منظور تعویض دنده هدایت خودرو برای آن‌ها سخت می‌شود اما با نصب دنده پشت فرمان هنگام تعویض دنده تعادل خودرو به هم نخواهد خورد. حتما شنیده‌اید که بهترین حالت گرفتن فرمان در دست در حالت 10:10 صورت می‌گیرد، اما با دنده‌هایی که روی کنسول قرار دارند نگه داشتن دست در این حالت دشوار و ناپایدار خواهد بود. پدل شیفتر به گونه‌ای بر پشت غربیلک فرمان نصب می‌شود که دست‌ها در همین حالت بمانند و در نتیجه ایمنی بیش‌تری هنگام رانندگی داشته باشید.

رادار نقطه کور اسپورتیج

رادار نقطه کور خودرو آپشنی است که به راننده کمک می‌کند تا از وارد شدن خودروها و اشیای دیگر به نقاط کور خودرو، که راننده با استفاده از آینه‌ها قادر به دیدن آن‌ها نیست، آگاه شده و فرصت لازم برای واکنش و کنترل خودرو را در اختیار داشته باشد. تمامی خودروها به‌خصوص خودروهای شاسی‌بلند دارای قسمت‌هایی اند که از دیدرس راننده خارج هستند و فرد هنگام رانندگی قادر نیست تا خودروها و دیگر اشیای قرارگرفته در این قسمت‌ها را ببیند. انتهای خودرو قسمتی ست که بیش از هر قسمت دیگر خودرو دور از دید است و گاه راننده حتی با برگرداندن سر قادر به مشاهده‌ی این نقاط و اشیای واقع شده در آن نیست. بدیهی ست که قرارگرفتن خودرو یا هر شئ دیگری در این نقطه حین رانندگی احتمال برخورد اتومبیل با آن را افزایش می‌دهد، چرا که همان‌گونه که گفته شد راننده خصوصاً هنگام رانندگی و نیاز به توجه به قسمت جلوی اتومبیل قادر به دیدن این ناحیه نیست. در سیستم رادار نقطه کور سنسوری در قسمت انتهایی اتومبیل، معمولاً نزدیک به سپر عقب، جای داده می‌شود. این سنسور می‌تواند درصورت نزدیک شدن هر شئ به نقطه کور خودرو هشداری را برای راننده ارسال کند و به‌این‌شکل فرد را به‌موقع آگاه ساخته و به او امکان و فرصت واکنش صحیح را بدهد. هشداری که به راننده اعلام می‌شود اغلب به‌صورت علامتی زردرنگ است که از طریق ال‌ای‌دی جای‌داده‌شده در آینه‌بغل‌ها به راننده نشان داده می‌شود و با نزدیک شدن خودرو یا هر شئ دیگر به نقطه کور خودرو از هر سو، نماد زرد رنگ روی آینه‌بغل در آن سمت ظاهر می‌شود. به علت آن‌که هشدار بصری راننده را ملزم می‌کند تا پیوسته متوجه آینه‌ها باشد تا درصورت قرارگرفتن اتومبیل دیگر در نقطه کور خودروی او واکنش مناسب را انجام دهد و درنتیجه مقداری از توجه او را درگیر خود می‌کند، می‌توان هشداری که رادار نقطه کور خودرو به راننده اعلام می‌کند را به صورت‌های دیگری مانند به‌صدا در آمدن یک زنگ یا لرزش فرمان تنظیم کرد. رادار نقطه کور خودرو در کاهش احتمال برخورد قسمت انتهایی خودرو با قسمت جلویی خودروی پشتی هنگام تغییر لاین نقش مؤثری دارد و درصورت نزدیک بودن خودروی پشتی سیستم با اعلام هشدار به راننده به او کمک می‌کند تا زمان تعویض لاین را تغییر داده و این کار را پس از خروج تمامی خودروهای پشتی از نقطه کور خودرو انجام دهد. این آپشن علاوه بر این سبقت خودروهای دیگر را به راننده نشان می‌دهد. فروشگاه آپشن کار مرکز تخصصی فروش و نصب رادار نقطه کور اسپورتیج بهترین انتخاب برای خرید این آپشن برای خودرویتان می باشد.رادار نقطه کور اسپورتیج | خرید رادار نقطه کور اسپورتیجشما می توانید جهت تهیه و نصب این امکانات بر روی خوردروی خود به مرکز آپشن کار مراجعه فرمائید . اپشن کار با ارائه آپشن های اضافی با کیفیت های برتر دنیا ،به شما در رانندگی هر چه راحت تر و مطمئن تر کمک می کند.



[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosna است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]